Via esportiva de tres llargs equipada amb parabolts de 10 mm. I reunions amb anelles. Longitud total 80 metres (L1, 6c, 20 metres. L2 6a+,20metres I L3,'6c/6c+ 40 metres). Dificultat màxima 6c/6c+ (ao, 6a+ obligat.) Material: 14 cintes express, un parell de cintes llargues, Gran part de la via té una dificultat moderada (6a+) menys dos passos aillats de 6c/6c+ que es poden passar en AO. Graus per confirmar. Al tercer llarg hi ha un bloc que està suelto. No tocar! (Ho he senyalitzat amb un cartell indicatiu), es pot evitar sense problemes. La darrera reunió està adalt de tot, si es vol es pot montar una reunió intermitja a dos arbres que hi ha uns metres abans per així tenir una millor visualització del segon de cordada. Duu cintes llargues. Els darrers metres coincideixen amb la via Reverte Forever. S'han col.locat dos claus per respectar l'estil d'aquesta via. Accés: des del camí que puja al Castell d'Alaró des del Restaurant del Verger, quan arribam al creuer amb el camí que va al pla des pouet, seguir la paret cap a la dreta, seguint a peu de paret fins una zona molt desplomada. Aquí girar cap a l'esquerra fins un passamans que ens deixa a peu de via, (20 minuts). Des del pla del Pouet, 10 minuts +/_.

Sector: Hospederia

Grado: 6c+

Categoría: Escalada

Tipo: Escalada Deportiva

Valoración: 5 estrellas

Equipadores: Miki Palmer

Localización: 39.728908, 2.795334

BLOG

Descubre las novedades, noticias y curiosidades relacionadas con el sector desde el blog de Foracorda.

VISITA NUESTRA TIENDA ONLINE
Ir a la tienda
¿TIENES DUDAS? ¡TE AYUDAMOS!